Τι πρέπει να κάνετε σε περίπτωση αποζημίωσης
Welcome!
Απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις σας!
This question has been flagged
1
Απάντηση
59
Προβολές
Σε περίπτωση επείγοντος περιστατικού που απαιτεί νοσηλεία ή ιατρική εκκένωση, θα πρέπει άμεσα να επικοινωνήσετε με την ιατρική γραμμή υγείας της Pacific Cross στο +852 2807 1728.
Για όλες τις άλλες περιπτώσεις αποζημίωσης, χρειάζεται να συμπληρώσετε τη φόρμα αίτησης αποζημίωσης. Μαζί με τη φόρμα, θα χρειαστεί να υποβάλετε όλα τα απαραίτητα έγγραφα, όπως ιατρικά τιμολόγια και γνωματεύσεις.
Μπορείτε να τα αποστέλειτε τα έγγραφα σε εμάς στο [email protected]. Εμείς θα αναλάβουμε τη διαχείριση της αποζημίωσης με την ασφαλιστική εταιρεία και θα σας βοηθήσουμε καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.
Enjoying the discussion? Don't just read, join in!
Create an account today to enjoy exclusive features and engage with our awesome community!
ΕγγραφήRelated Posts | Replies | Προβολές | Δραστηριότητα | |
---|---|---|---|---|
|
1
Φεβ 25
|
68 | ||
|
1
Φεβ 25
|
69 | ||
|
1
Φεβ 25
|
71 | ||
|
1
Φεβ 25
|
63 | ||
|
1
Φεβ 25
|
58 |