Skip to Content

Welcome!

Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

Sign up

This question has been flagged

Ο ασφαλισμένος, οπουδήποτε και αν κατοικεί, μπορεί να καλεί στην τηλεφωνική γραμμή υγείας της ασφαλιστικής του, 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, προκειμένου να ενημερωθεί για τις διευθύνσεις και τα τηλέφωνα των ιατρών δικτύου.

Ο ασφαλισμένος επικοινωνεί με τον ιατρό του Δικτύου προκειμένου να ορίσει ραντεβού. 

Κατά την προσέλευσή του στον ιατρό του Δικτύου ο ασφαλισμένος πρέπει να έχει μαζί του την ταυτότητά του, να τον ενημερώσει σε ποια εταιρία εργάζεται και ότι είναι ασφαλισμένος στο ομαδικό συμβόλαιο.

Η απόδοση εξόδων σε ιατρό δικτύου είναι 100%.

Τα τηλέφωνα επικοινωνίας μπορείτε να τα βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

Γραμμές Υγείας


Άβαταρ
Απόρριψη
Related Posts Replies Προβολές Δραστηριότητα
1
Σεπ 24
169
1
Σεπ 24
1638
1
Σεπ 24
202
1
Σεπ 24
184
1
Σεπ 24
341